Tuesday 11 August 2015

REVIEW SLIMRICH BOTANICAL SLIMMING (SBS)

Assalam..

So lepas dah habis raya,mula lah pening macam mana nak kurus. hew hew hew

Masalah biasa untuk orang yang diet yang yuk cam aku ni hahaha. Ingatkan puasa je ada yang yuk? diet pon ada okeh. cakap nak diet tanak makan nasi,sekali pukul 4 dah bukak periuk nasi. maka berhuhuhuhu je la diet tak jadi. :(

Jadi nye aku pon men"search" la kat google ni ubat yang kompem jadi untuk turunkan berat badan. Mula-mula cam tak yakin gak nak ambek ubat ubat ni. Tapi sebab dah banyak testimoni berjaya,so aku pon beranikan je la diri try. Yelah,tak cuba tak tahu. 

So godek punya godek,jumpa lah SLIMRICH ni. Buat research banyak minggu okayyyyyyy,,baru aku beli. bahahhaha insecure betol. 

Sekarang dah makan separuh botol jugak dan aku memang PUAS HATI SEBAB NAPSU MAKAN AKU DAPAT DIKAWAL DENGAN JAYA NYE. haha sebab nye aku ni jenis kalau boleh 24jam nak mengunyahhhhhh je. Slimrich ni bagus sbb dia boleh manipulate otak ko bagi ko rasa haus. Sebab manusia sellau kompius antara lapar and dahaga. tu yg jadi makan melampau. padahal perut nak minum jek. 

Lagi satu kalau ambek SLIMRICH ni ko kena banyak minum air BARU LA MENJADI. Kalau minum air pon malas,aku pon takleh nak tolong la der. 

Sebab air yg cukup akan tolong SLIMRICH ni bekerja untuk tingkatkan metabolisme,bagi tenaga semua tu. Kes tak cukup air akan buat korang rasa tak selesa. So banyakkan minum air. Air putih ye,,,bukan air manis. 

Sekarang berat aku dah 60kg,sebelom ni 68kg. huhuhu. berat betoi,,patut adik aku dok nganjing aku panggil kak badak. siot tol. tunggu la aku 48 nanti,,,tunggu laaaaaa..

Jadi nye,,ko kalau nak kurus kena positif dan yakin sebab badan ko,ko yg kontrol. bukan makcik jiran sebelah. abaikan kata2 nista orang sekeliling. ko je tahu apa yg ko nak. Tak gittu ?:)

Disebabkan SLIMRICH ni dah tolong aku,,so aku plak nak tolong orang lain dapat berat ideal . Sape nak boleh mesej/whatsaap aku 018-2060010. 




Jaminan takkan nyesal. Nyesal sebab tahu lambat je. kehkeh. kalau tahu menjadi dari dulu aku ambek bende nih. 018-2060010 

No comments:

Post a Comment